lördag 14 juni 2014

En dag på stan

Idag var jag och en kollega på stan och shoppade.
Jag trodde aldrig jag skulle orka så länge som jag gjorde och inte heller att jag skulle komma hem med så många bra köp, tillochmed nya jeans!
Kändes som jag var vem som helst, de andra människorna som handlade och trängdes bekom mig inte. Jag fick inte heller ont vare sig i huvud eller fötter. 
Men nu är jag trött, men skönt trött. 
Har rensat ut lite gammalt och tagit en folkis, livet just nu känns bra gött! 

3 kommentarer:

  1. Kära vän, du kommer aldrig att vara vem som helst. För det finns ingen som du.

    SvaraRadera
  2. Jamen eller hur. Du är ju alldeles fantastiskt unik och speciell. Tack och lov. Var stolt över dig, det du åstadkommer och att du är en sådan makalös person som du är.

    Att göra sitt bästa, där man just då är i livet oavsett vad det där "bästa" innebär just där och då är alltid något att berömma sig själv för.

    Heja dig och massa kramar

    SvaraRadera
  3. Du är fenomenal. Alltid. Oavsett.

    SvaraRadera