onsdag 12 september 2012

Hur det gick

Tack för era fina kommentarer, dom värmer som den varmaste glöd :)
Mötet gick bra, men jag svettades och kom på den ena mer dräpande kommentaren än den andra om nån sa nåt om ditt eller datt.
Behövde inte använda nåt av de jag förberett, utan min handledare stöttade mig jätte fint och min kontakt på AF var väldigt trevlig och tillmötesgående idag.
Den nya kontakten på FK var en färgstark kvinna kan jag säga, men lugn och såg mycke trevlig ut. Det hinns ju inte med så mycket på dessa möten mer än att man skriver på nåt papper (alltid dessa papper man ska skriva på om allt) och så hur vi ska gå vidare och datum för nytt möte. Som det ser ut nu går jag min sista vecka på Starpunkten vecka 41. Känns sorgligt, men känns bra att jag hinner förbereda mig för det.
Kommer nog sakna Startpunkten lite, fast jag var skeptisk till det först oxå. Fast man kan ju alltid hälsa på :)
Och jag belönade mej med en vaniljmunk när jag åkte hem ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar