tisdag 25 september 2012

En önskan

Oftast och ja nästan jämt tycker jag att vi bor i ett bra land, men på lördag tycker jag inte det.
Då är landet alldeles för avlångt och jag kan inte va med när en av mina bästa och stickigaste kompisar ska gifta sig. Det suger!
Jag är så ledsen över det.... Så på lördag har jag en önskan om att landet vi lever i kunde varit lite mindre avlångt så Göteborg kanske låg där Härnösand ligger eller kanske Sundsvall.....
Men för att det ska kännas bättre håller jag på att planera en fin present eller överraskning kan man säga, som jag hoppas faller i god jord för både herr och fru.
Man skulle väl kunna säga att det är en form av en "skattekista" :) och kanske min ljuva stämma kan anas när paketet öppnas.... *....viii e rikast nu i heeela väärdaa...*


2 kommentarer:

  1. Finaste finaste fining! ÄLSK på dig!
    Jag önskar också du hade varit här, men nu sparar jag ännu mer kramkraft åt dig tills nästa gång vi ses. KRAAAAAAM!

    SvaraRadera
  2. Jag förstår att det känns pissigt :( Kram

    SvaraRadera