måndag 14 maj 2012

Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Ankan att svara på elva frågor, för att sedan skriva elva egna frågor som jag utmanar elva bloggare med.
Dessa frågor fick jag:
 
1. 3 ord om hur du ser på dej själv.
Kort, händig och mjuk.
2.Varför startade du din blogg ?
Jag startade min blogg för att va med i en tävling, men sedan blev det mer för att kunna skriva av mej om mitt mående.

3.Vad finns i din väska?
Plånbok, kalender, lakrisklubba, penna, litet block, nagelfil, läppsyl, näsdukar, bindor/trosskydd.

4.Vad väljer du..att släppa en surfis var 30:e minut eller hicka resten av ditt liv?
He he, jag skulle nog välja surfisen faktiskt ;)

5. Vilken historisk händelse skulle du vela uppleva, berätta varför.
Oj, detta va svårt.... Vad räknas som en historisk händelse? Dinosaurier kanske :D

6.Din fobi?
Har väl alldeles för många, men en klassiker är ju spindlar, brrrrr.....

7.Om du fick bestämma en lagparagraf,hur skulle den lyda?

8.Drömbil du vill äga?
Mercedes måsvinge

9. Ditt önskeyrke?
Vet inte alls vad jag vill jobba med, antingen nåt med trädgård, man får plantera, gräva och ha sig. Eller så skulle det vara nåt med mjuka garner, kanske en teststickare :)

10.Årstid du vill ha för alltid?
Höst, jag gillar höst. Det är fortfarande varmt, vackra färger osv.

11. 4 saker du skulle göra om du vann 500.000 kr?
En sommarstuga nära vatten, en stark resa, en häst och en nyare bil.
 
Det var jätte roligt att svara på frågor faktiskt, men jag tror inte att det blir några frågor från min sida just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar