måndag 1 augusti 2011

Falurosa?







Små runda sockar stickade i Cash Sock garn på fyrkantiga stickor nr 2,5.

Min första erfarenhet av både garnet och stickorna, men jag vet inte om fyrkantigheten gjorde varken till eller ifrån för min del. Men funkar det för andra så är det ett mycket bra påfund :)

Just nu laddar och laddar jag för sticklägret. Funderar, planerar och packar vad som ska med.
Jag har längtat så länge nu och alldeles snart är jag där, med alla andra som gillar att sticka, virka, klappa garn och vet alla små sticktermer. Nån som är lika luddig i hjärnan som jag, av garn alltså ;)

Annars har jag varit och lämnat prover idag igen och det gör så satans ont efteråt! Jag fattar inte varför, denna gång behövde hon ju inte gräva efter venen heller.... Ja ja, tur det inte blir lika ofta sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar