torsdag 16 juni 2011

Stickdejt

Igår va jag och samla massa glad hormoner!
Tillsammans med Stickamera Ulrika så blev de en fika, massa prat och stickning på Cafe UH i stan.
Tyvärr va jag så dum att kameran glömdes bort och inga foton blev tagna.... Men det blir nog fler gånger hoppas jag ;)
Fick även en skymt av hennes ena son, Christian :)
Nästa gång Ulrika så bli det nog att jag kramar dej oxå ;) Visste inte om det var ok nu.
Tro ni man längta alls till Sticklägret i augusti då??!! Hur mycket som helst!

Medans man ska få tiden att gå tills dess så bli det att göra klart växthuset och det blir så fint!
Pappa kanske kommer i helgen, det ska bli skoj :) han är väl så rastlös med sin skadade hand så han måste ut en sväng. Försökte få med mamma men det gick inte ;) Får hämta henne sen :)
Sedan ska vi ju göra massa utflykter och va med på en loppis i Juli. Ja den kommer nog gå fort denna sommar oxå kan jag tro ;)

1 kommentar:

  1. Mig får man gärna krama! :-)

    Det var verkligen sååå roligt att träffa dig igen. Ser fram emot fler gånger! :-)

    Jag glömde ju bort att fota jag med, bara den lilla bilden på min sjal och ditt nystan.
    Så kan det gå när man har så trevligt. :-)

    Kram!

    SvaraRadera