tisdag 7 juni 2011

Stenpartierna

Så här såg lilla stenpartiet ut förra sommaren, då hade jag fått lite växter av mamma och så hade jag flyttat lite som vi hade från tomten.


Så här ser det ut iår. Det växer så det knakar av det som jag fick av mamma förra året. Satt lite krukor med plant i för att det ska bli lättare att vattna :)



Stora stenpartiet förra sommaren. Massor av buskar som bara växte på alla bredder.



Stenpartiet iår efter att gubben baxat dit sten och fixat åt med, och en trapp i mitten. Har inte satt så mycket här ännu men det blir. Är super nöjd med hur det blev med stenen och trappen.


Gladiolus som jag fått av mamma och haft inne tils nu så att de kommit upp, en annan växt mamma skickade med igår och en kärleksört. Övre raden är det kejsarkronor som jag flyttat från gammhusets ena vägg.

Övre raden har några kejsarkronor och så påskliljor. Nedre är tom ännu men det kommer bli en massa där med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar