söndag 12 juni 2011

Det går framåt

Jo nu så har de flesta av rutorna till växthuset kommit på plats och jag har varit med och skurvat lite ;) Tyvärr e man ju inte lika stark i händerna och handlederna så jag orkar inte lika mycket.
Men det är roligt att hjälpa till lite emellanåt :)
Det kommer fler bilder inom kort :)

Igår va jag lite kyrklig och följde med vänner på deras sons konfirmation.
Länge sen jag var i kyrkan faktiskt, bruka ju bli typ en gång om år. Jag tycker det är riktigt skönt emellanåt att gå i kyrkan, trots att jag knappast e troende. Men det blir som en frid inom mej, även gubben i hjulet som bor i mitt bröst är stilla och lugn.
De va så duktiga, hade gjort en pjäs och så sjöng och spela dom. Jag försökte knäppa några bra kort och så. Väldigt fin kyrka oxå.
Men oj så varmt det var ute igår, så svetten rann efter ryggen. Men jag ska inte klaga, för det är skönt med värme oxå :)

I torsdags var jag till psykologen igen, tyvärr va det en anna än den jag träffat flera gånger, så det blev mycke upprepningar sen förut och så hade han inte läst igenom vad den förra hade skrivit heller så han va noll uppdaterad.
Jag ska iaf få börja med lithium och hoppas att det ska funka bra.
Det sorgliga är att vi inte får försöka skaffa barn under en tid, förän man vet hur medicinen funkar på mej. Vi blev båda ledsna men vad ska man göra?
Kanske jag blir en bättre mamma då än om jag hade fått barn redan nu. Sånt kan man ju aldrig veta, men visst funderar man och spekulerar. Tur vi är unga ännu ska man väl säga oxå.

Idag blåser det mer ute och det åksa lite på håll. Så kanske det blir regn oxå. Just nu ser det verkligen inte ut som det. Men det kan ju snabbt slå om.
Va och kände på havet igår, men det va fortfarande mycke kallt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar