måndag 30 maj 2011

Sista tandis på ett tag

...Får jag hoppas iaf!
Det känns skönt att det nu är gjort iaf :) och inte är jag längre rädd för tandis heller, dom är så trevliga och snabba där så det är helt otroligt :)
Kände mej låg imorse när jag vakna och har väl inte riktigt kommit igång heller idag... Har varit ganska mycke fart på mig i helgen så det är väl inte konstigt iofs. Plus att mensen kom idag redan.

Vädret alternerar mellan allt som finns, sol, regn, kallt, blåst osv.... Så man vet inte om man hinner ut eller om det är lika bra att stanna inne.
Gubben jobbar förmiddag denna vecka, skönt :)
Ikväll ska vi iväg på kalas, en kompis fyller år. Men jag kunde inte hålla mej och gav henne presenterna i fredags ;) men igår fick hon en blomlåda oxå :) Hon blev mycke glad för allt.
Idag åker vi dit för att få tårta bara ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar