tisdag 5 april 2011

Solig tisdag

Idag skiner solen och det är ganska så varmt ute och det blåser nästan ingenting :) Man blir som lite bortskämd nästan ;) men det är härligt att våren äntligen är på väg för det både känns och luktar vår tycker jag trots alla snödrivor som ligger kvar. Det har regnat en del och så blåst så det ha tagit ganska bra på snön, tyvärr blir det ju en del slask istället så ett par rejäla stövlar skulle suttit fint men jag får se. Annars är det ganska ok med mej, den första energin har ju som sagt lagt sig men det känns som det är bättre än förr iaf. Jag har en sovtid mellan 14-16, kan knappt hålla mej vaken då och det tar tid innan jag vaknar riktigt. Men sen är jag ganska så pigg resten av kvällen. Mår ganska mycket illa och äter ungefär varannan dag, vilket iofs inte gör ngt så länge jag är överviktig och att skippa godis gör ju inget. Det flyter på här hemma som vanligt annars. Gubben jobbar fortfarande långt borta och sover borta varannan natt. Det är trist och lite jobbigt men jag räknar timmarna tills han är hemma igen. I helgen så körde jag genom stan när vi hade handlat, det va en stor bedrift kan jag säga :D och jag va ganska så glad när jag hade klarat det. Sture, min bil, ska få nya sommardäck och det behövs verkligen. Både han och jag blir glada av det :) I helgen ska jag ju till Rättvik, börjar bli nervös. Frukosten va tidigt och sedan ganska mycke umgås med andra människor. Dock ska vi delas upp i två grupper och då bli vi 10 i varje. Det känns rikligt. Jag hoppas jag får bo med nån bra :) Tycker det ska bli jobbigt att åka hemifrån men samtidigt väldigt kul att komma iväg och göra nåt och träffa folk. Är som både och. Men jag ska nog klara det :)

1 kommentar:

  1. men gumman äter du varannan dag?? Du måste ta hand om dig!

    SvaraRadera