torsdag 7 april 2011

På resande fot

Snart ska jag bege mig mot Härjedalen och mor och far. Där ska jag göra ett stop tills imorgon då jag ska fortsätta mot Rättvik och kursen i tvåändsstickning. Det ska bli otroligt spännande men är nervös för resan eftersom jag ska köra själv. Men jag känner vägarna och till Mora är det ju ingen konst att hitta, och sedan ska jag få ha med mig gps:en så det ska nog gå fint. Känns oxå sorgligt att åka från gubben, men jag vet ju att han är kvar när jag komemr tillbaka. Ska bli roligt att träffa mamma och pappa och se hur mycke snö det är kvar där, eller kanske man ska säga hur långt fram våren kommit där. Idag regnar det här som det värsta och har gjort halva natten tro jag. Så snön smälter bort och ska de regna hela helgen så finns det nog inte mycke snö kvar här när jag kommer tillbaka på tisdag. Har ingen dator med mej så det blir inget skrivet troligen förän jag kommer hem på tisdag eftermiddag. Jag hoppas ha många foton att visa er då och berättelser hur det va :) Kram på er där ute och ta hand om er!

1 kommentar: