tisdag 1 mars 2011

Tandis

Idag va min gubbe till tandläkarna för tredje gången, så nu har han bara en gång kvar.
Och vilken fart det går i, oj oj.
Kommer ihåg när man va lite, det tog tid och man trodde aldrig man skulle komma därifrån.
Usch, jag har nog bara hemska minnen av tandis, brrr.
Men idag beställde jag tid för undersökning.
Gubben prata så gott om dessa tanläkare så jag tror nog jag ska våga mej på en undersökning iaf.
Så får vi se vad som behövs göras sen.
Tyvärr blev det samma vecka som jag ska till psykologen nästa gång, så jag lär nog va slut framåt helgen då... Men de kanske går bra oxå, vi får väl se.
Har nog inte varit till nån tandis på 8 år....

När jag sitter i väntrummet och gubben är inne och lagar så kommer det en kvinna och hennes barn in. Barnet har i nävarna en cola och en stor chokladkaka.
Visst frå väl barn äta sånt men man kanske inte direkt tar det in till tandläkarna... Det va mamman som skulle in men iaf!
Nä det skulle jag tycka va pinsamt om det va mitt barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar