tisdag 22 mars 2011

Stormigt ute

Idag stormar det verkligen, eller ja det började inatt och jag trodde nästan taket skulle lossna!
Huvva, men de ha varit soligt tills eftermiddagen då det kom en hagelskur och sedan blev mörkt.
Så de ha smält bra idag och det är ganska geggigt på vägen, blääää. Men efter hagelskuren så luktade det vår och inte vinter :) Nåt positivt i allt.

Imorgon ska jag på samtal igen och nu är det länge sen, 4 veckor tro jag det blev. Pga att jag va hos psykologen och sen hade min samtalskvinna möte. Så jag är nästan lite nervös, dels för att köra och sen att träffa henne igen. Men det ska nog gå fint :)

Jag känner mej bättre och bättre nu för varje dag, huvudvärken är nästan borta och idag ha jag inte sovit nåt på dagen. Men jag är ganska trött fortfarande och gäspar otroligt mycket. Men så här bra har jag väl inte mått på ett år typ.
Men samtidigt blir jag rädd, för det har verkligen vänt på en dag med denna medicin och bruka det göra det? Jag blir fundersam. Och jag vill inte att det ska va bra nu ett tag och sedan falla ner i nåt svart hål igen. Det orkar jag inte....
Ska höra med hon imorgon, se vad hon säger och vad hon har för erfaranheter.

Har gjort en renovering på mej idag med fotbad, rakat benen, noppat bryn och duschat med ansiktsmask och grejer. Det behövdes kan jag säga, man blev som ny :)
Kanske man ska gå och förföra gubben..... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar