torsdag 17 februari 2011

Otroligt nervös

Ja nu är det ju inte allt för många timmar tills jag ska vara hos läkaren...
Och jag är då nervös. Usch, vad har jag gett mig in på?
Tänk om han är så där snorkig och tror man bara är ute efter att bli sjukskriven, men det går ju itne för jag har inget jobb ju. Är så rädd att han inte ska tro mej....
Tur jag har gubben med mej som stöd, det känns mycket skönt.
Sedan bli det nog nåt gott att belöna sig med tro jag, vet ju att det är fel att man gör så men jag gör det iaf. Som sagt jag kan bara skylla mej själv för det.
Jag tror och hoppas det kommer gå bra, lika bra som det gick för kärleken hos tandis. De va våldssnabba! Och han ska dit om två veckor igen.
Nä kanske man ska t aoch krypa ner och somna när man somnar.... Hoppas jag kan sova inatt och inte vaknar kl 4 och inte kan sova...
Godnatt

1 kommentar:

  1. Hoppas det går bra i morgon! Det gör det också alldeles säkert. Om man bara är ute efter att bli sjukskriven tror jag man väljer enklare väg än att genomgå en utredning. Har du kollat ordentligt om du kan få sjukpenning? Maila mig gärna om det så ska vi reda ut saken. Kram

    SvaraRadera