måndag 17 januari 2011

Vårterminen börjar

Idag börjar min skola.
Jag läser ju på distans så jag börjar ju när det känns bra för mej, men jag har ordnat med skolan idag och lagt upp ungefär hur jag ska läsa för att hinna med allt jag ska göra.
Svårast blir nog matten, jag är nervös för den.
Roligast blir nog Biologin, lättast oxå kanske.
Och kemin... svårt att säga, inte fått några uppgifter där ännu. Men det är ju ett ganska svårt ämne iofs. Ja vi får väl se :)

Har inte gjort så mycket annat idag, sett i böckerna, skrivit ut papper, gjort listor och sånt där.
Byta i sängen ska jag göra härnäst och laga mat. Blir enkelt idag, spaghetti och köttfärssås :)
Bra matlådemat till min man :) han gillar det.

Har fortfarande inte hört något från CSN, men det är väl ingen brådska inbillar jag mej.... Fast jag blir lite nervösa på dom för att de inte hör av sig. Men varför skulle min ansöka inte gå igenom? Jag hoppas verkligen jag får pengar till den 25:e..... Håll tummarna!

Idag har det snöat ganska mycket, varit på nollan och töat lite faktiskt. Droppat lite av taken så nu blir det väl glashalt under natten på alla vägar.... Tur maken har bra bil och däck samt kan köra i princip alla väglag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar