torsdag 6 januari 2011

Snön fortsätter komma

Det snöar och blåser som det värsta idag igen. Blåser nog mest och det har drivit ganska mycket.
Tur man inte ska iväg nåt idag, synd att gubben måste det....
Men imorgon är han ledig iaf.
Idag kollade jag "andra" mailen och såg att jag fått välkomstbrev från skolan.
Så nu ha jag skickat in om epost och ska få registrera mig.
Funderar på om jag ska kolla om jag kan lägga till en kurs,
så jag har alla ämnen i Naturkunskapen.
Men det blir ju fler tentor där i slutet av Maj i så fall.
Eller så tar jag den senare.
Det är nervöst som tusan.
och när jag såg att brevet hade kommit för en vecka sedan fick ajg nästan lite panik.
Att jag va så sent ute, men det är ju 10 dagar till skolan börjar.
Och de andra vet ju kanske inte mer än jag heller, för det har ju varit helger och så där.
Jag hoppas verkligen att det går vägen med kurserna.
Men tänk om det blir kaos igen då vet jag inte....
Tur jag har en bra gubbe bakom ryggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar