måndag 10 januari 2011

Känns som en måndag förut

Idag är en sån där halv ledsen dag.
En dag då jag inte har nån att dela den med, eller ens vet om jag vill dela den.
Kanske jag är lite ledsen för jag har mens, eller för att gubben är på jobbet, eller bara allmänt jobbigt ledsen ensam dag.
Borde ha varit ut en sväng idag för solen sken faktiskt, men jag stänger in mig. Både psykiskt och fysiskt.
Vad är jag rädd för?
Ibland funderar jag så ögonen går i kors och ibland finns ingenting innanför pannan, bara tomt.
Igår kunde jag inte somna för jag funderade en massa, planerade och tänkte ut saker i framtiden.
Till slut blir man ändå så trött så man bara tvärsomnar.
Kanske jag knner mej bättre när gubben snart kommer hem och vi får vara lite tillsammans.
För han är ju den jag älskar :)

1 kommentar:

  1. älskade vän, jag skickar en sån stor kram att du nästan drunknar i den! Jag kramar så hårt att luften nästan går ur dig och jag skickar så mycket kärlek att du nästan kvävs, men tillräckligt lätt så att du ska känna att jag verkligen tycker om dig och tänker på dig!

    SvaraRadera