lördag 22 januari 2011

IKEA

Idag blir resan till IKEA äntligen av.
Har en hel lång lista med oss, men vad som handlas utav den blir en annan sak :)
Jag hoppas vi kommer hem med det mesta av det iaf då blir jag glad.
Fast sedan blir det nog köpstop för min del fram till sommaren.
Jag måste verkligen skärpa till mej, för det är jag som handlar i denna familj.
Sånt där onödigt tjafs för det mesta.
Eller att man vill prova nåt nytt för det ska ju va såååååå bra med just det eller det eller det.
Men nä nu får det vara nog!
Jag ska göra en lista när jag kommer hem om vad som får och itne får köpas tills man kan gå barfota ute igen.
Jag får kika mer hos Maja på Husmorsskolan, hon har ju massa tips om både det ena och det andra vad gäller allt man kan tänka sig.
Jag vill oxå se möjligheter och spara i allt eller iaf det mesta.
För det finns ju så mycke man kan spara in på och göra annorlunda.
Ja vi får väl se hur det går med den saken, men motivationen är hög,
just nu iaf ;)
Ha en trevlig lördag alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar