tisdag 18 januari 2011

Framåt eller?

Men koftan går det bra, kanske alldeles för bra egentligen.
Med matten va det sämre.... Jag skulle ju ta det idag så jag kom igång nu.
Va ner och köpte matteblock iaf och ha börjar räkna ett tiotal tal men sen då....
Då blev det mest koftstickning och tv igen... Ja ja.
Men jag har ju iaf börjat och det är ju bra, och jag hoppas jag fortsätter imorgon.
Eller jag ska fortsätta imorgon och dagen efter det och ända tills fredag för helg det ska jag ha ;)
Förhoppningsvis kan vi åka till IKEA i helgen utan att bli stoppade av nå snöstormar osv.
Det verka ha varit mycke halt idag för det va en del olyckor innan gubben åkte iväg.
Läskigt sånt där.
Speciellt när man ser spåren efteråt.
Man funderar hur det gick, nån skadad osv....
Nä nu ska jag ta in hundarna och ge dom mat samt hänga en tvätt :)

1 kommentar:

  1. Vad är det för skola och utbildning? Du kanske har skrivit det men mitt minne är inte det bästa:.).

    SvaraRadera