söndag 23 januari 2011

Bildmaraton

Så här fint väder var det på förmiddagen när vi skulle bege oss mot IKEA.


Innan resa, medans jag väntade på min man, gjorde jag färdigt en sköldpadda. En albino denna gång i ullgarn. Amigurumi behöver ju inte vara små ;)

Han får posera med sin kompis lilla sköldpaddan och de verka trivas ilag.

Köpte ställ på IKEA så jag får hänga mina klänningar istället för att vika dom. Mycke nöjd med den.

Köpte ramar till ett par tavlor. Gamla tidningar blir utmärkta motiv :)

Äntligen har vi fått upp denna oxå, den har stått på golvet i olika rum men nu så är den uppe och blev en fin prydnad för rummet i övrigt.

Dessa små sötingar hitta jag på Erikshjälpen inne på Birsta. Samt en snusnäsduk med döskallar. Passar bra i sommar när man ska ha pincurls och dra över en sjal.

Ja, jag och väskor har ett eget kapitel och jag köper alldeles för många.
Denna goding hitta jag oxå på Erikshjälpen. Behöver en söm i dragkedjan men annars mycket bra.

Diggar detaljen på lilla ytterfickan mycket.

1 kommentar: