fredag 14 januari 2011

Äntligen fredag...

.... eller hur var det?
Jo visst är det skönt med fredagar, även om man är hemma hela veckorna :)
Gubben jobbar förmiddag så han är på G hem nu.
Ska fixa lite inför flisningen imorgon och sen åker vi och handlar lite mat samt äter på Subway.
Hoppas att vi hinner hem till postkodmiljonären, vi är som gamlingar och gillar det och så melodikrysset, ha ha! Men det är våra stunder det :)
Jag har gjort klart den lilla koftan och bild kommer inom kort på både den och minns ni den där byrån jag höll på måla om och greja med?
Iaf så är den nu äntligen klar och ni får se den på samma bilder som koftan :)

Ska hämtat ut paket i helgen oxå.
Ett med ett par super snygga skor i från Sivletto.com
och ett bokpaket med bara skolböcker, skolan börjar ju på måndag och jag hoppas det går bra den här terminen :) Känns ganska skoj att få göra nåt :)
Vecka 13 kommer kursen om mat som jag ville gå. Ska bli spännande.

Imorgon ska jag baka lite bröd tänkte jag. Måste handla lite mjöl och jäst till ett jag ska baka ikväll. Ska bli två olika surdegsbröd. Om man nu får kalla bröd med en gnutta jäst i för surdegsbröd, det är ju delade meningar. Men det jäser i huvudsak av surdegsgrund iaf.
Och min surdgesgrund mår fortfarande prima sedan jag satte igång den innan jul :)
Riktigt skoj faktiskt. Se att den lever och mår bra varje torsdag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar