onsdag 15 december 2010

Lugn

Jo jag är fortfarande ganska lugn inför imorgon, fast jag tänker på det en hel del.
Jag undrar om jag får sova nåt inatt eller om jag kommer ligga vaken och vänta på att det ska bli tid att gå upp....
Jag tror nog jag kommer somna, men det kanske bli mycket vakna, somna osv innan det är dax att gå upp.
Tur man inte ska nån mer stans efteråt.
Utan att det bara är det besöket och inget mer.
Förutom att köra bil, men har jag väl kommit dit och allt gått bra så tror jag hemvägen kommer gå bra.
Hade inte gubben haft service på maskin imorgon hade han stannat hemma och skjutsa.
Men jag ska försöka klara det själv, för troligen blir det ju varje vecka sen.
Jag intalar mig och kör ett mantra,
Det kommer gå bra, jag ska klara det...
Det kommer gå bra, jag ska klara det...
Känner mej lite som Stig-Helmer i Sällskapsresan 1.

1 kommentar: