torsdag 2 december 2010

Bara en dag till i samlingen

En om dagen,
Mina syskon;
Jo jag är ju minst bland syskonen.
Äldsta syrran bor i GBG med sin familj, man och två barn en flicka och en pojke.
Mellersta syrran bor i Härjedalen med sin sambo och tre barn, två pojkar och en flicka.
Sedan min enda bror bor i Åkersberga med sin fru och två barn, bägge pojkar. Den äldste är jag även gudmor åt :) *stolt*
Sedan den minsta storasystern bor i Härjedalen med sin man och två barn, bägge pojkar där med.
Jaa, de va väl de :)

Idag har jag slagit in två av gubbens paket, härligt :) de bli två till iaf. Sedan får de nog vara nog ;) ha ha, men det är ju så kul att ge bort.
Fundera på om man ska ge syskonbarnen nåt mera... annars blir det ett paket var. Tyvärr inge jätte värsting men jag hoppas de bli bra. Jag tycker det är kul men otroligt svårt att komma på vad man ska ge. Ja ja, de bli nog fint. Tanken som räknas eller ;)

Gjorde knäck igår och bakade ut pepparkakorna, gjorde ju degen i fredags. Bägge blev mycke bra :) otroligt nöjd med baket iår faktiskt. Kanske bli en repris nästa år ;)
Har fått upp gardiner i vardagsrummet oxå, äntligen. Känns som de inte är nån ide när första advent och första december redan varit, men tänkte om och de är ju faktiskt några dagar till de ska sitta uppe :)
Sedan låssar en av våra hundar hår så de finns överallt och är som stoppning i hörnen trots dammsugning varje dag... suck.

Min morgonilska har kommit tillbaka nu, usch. Gilla de inte alls....
Och drömmer, som det värsta. Om allt möjligt. Och långa drömmar. Så jag vet inte om jag får en bättre sömn nu än jag hade innan....
Och gubben ha börja må illa och fått tandvärk, alltid ska de va nånting. Suck igen.
Men vi lever iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar