fredag 31 december 2010

Året som gått

Många håller på med året som gått nu i sina bloggar och jag ska väl inte vara sämre :)
I början på året åkte vi en del skidor och försökte va ute och promenera mycke då det var fint väder, kommer inte ihåg så mycket vad som hände. Jag pluggade oxå, det gick bra.
Sedan i slutet av april började jag jobba och jobbade väldigt mycket till slutet av maj, då jag blev sjuk. Sa upp jobbet och skolan och bara va hemma för att ta hand om mej själv.
Sommarmånaderna gick åt till att fixa i husvagnen och planera inför bröllopet. Pappa kom och hälsade på. Vi va ute och åt god mat och kikade på den gamla kyrkan.
I slutet på augusti gifte vi oss och hade stor fest med alla våra nära och kära. Det va en otroligt upplevelse som jag skulle velat göra om varje år :)
I höst gjorde vi inte så mycket, bara varit med varandra. Några små resor till lilla huset.
Och början på vintern så börja jag med medicin och gå hos en kurator.

Och idag självaste Nyårsafton ska vi hem till kompisar på middag och sedan vänta in tolvslaget.
Jag har bakat bröd hela förmiddagen, ett med skinka, tomat och ost i. Och ett med soltorkade tomater, oliver och fetaost i :) Mmmm, gott!
Jag tycker året har varit bra och jag har nog tänkt och funderat mycket, kanske för mycket.
Och jag hoppas nästa år kommer bjuda på mycke skoj, vi ska bland annat till hotell Lappland i slutet av Februari på regionsfest som Holmen bjuder på. Det ser jag fram emot :)

Jag vill önska alla ett
Gott Nytt år!

1 kommentar:

  1. Hej Hanna,
    Der er knapper på vej til dig med posten. Jeg har også givet dig en award, som du kan læse mere om på min blog.
    Mvh
    Alis

    SvaraRadera