söndag 14 november 2010

Söndag

Snart ha en till vecka tagit slut och vi är närmare julen och ett nytt år.
Det känns både bra och lite konstigt, det ha gått fort det här året tycker jag. Och nästa år läre nog gå lika fort kan jag tro.
I helgen har det inte hänt så mycke, gubben ha mest varit ute och snickrat och jag ha varit inne och sovit och stickat.
För sovit ha jag gjort, eller bara varit död. Kan de vara medicinen? Eller håller jag på sover igen det som jag behöver, ja säg. Tiden få utvisa.
Igår va de ju melodikrysset som vanligt, gick ganska bra. Va ett par som vi inte kunde.
Sen va vi och handla igår kväll och åt på Max, som vanligt ;)
Idag ha vi gjort pizza och sett serier som mannen missat i veckan för han jobba kväll.
Blir tidigt vi lägger oss eftersom han ska upp så tidigt, helt sjukt att han har 13 mil på jobbet nu.
Men vi får hoppas dom får flytta närmare snart.

1 kommentar:

  1. Kroppen behöver vila när den inte mår bra! Det är under sömnen som vi läker, kroppsligt och mentalt!

    SvaraRadera