tisdag 9 november 2010

Idag

Än så länge är det bra idag :) vilket känns otroligt skönt, men det är fortfarande ljust ute och det är inte allt för länge sedan gubben åkte så jag ha inte hunnit gräva ner mej än.
Och så ha jag pratat med en själsfrände idag och det känns så skönt, synd man inte kan prata varje vecka de skulle nog göra susen.
Så idag känns det som att läkartiden på torsdag är helt onödig, men jag vet att det vore väldigt dumt att avboka den så jag ska inte göra det.
Kanske jag kan få träffa en psykolog regelbundet, jag tro det skulle hjälpa oxå.
Vi få se vad dom säger på torsdag som sagt och om jag kommer få lämna nå prover och allt möjligt. Jag ska verkligen försöka få ur mej det jag vill ha sagt och funderar över, men det är ju så svårt... Tur att gubben kan föja med och sitta där ute som stöd i väntrummet, och så kan jag ju ropa in han om jag behöver det :)

1 kommentar:

  1. Det låter bra! Försök få ur dig så mycket som möjligt och inte hålla inne saker. Tänk så här att antingen blir du förstådd och får hjälp. Om det (hemska tanke) skulle vara tvärtom så behöver du aldrig gå dit igen. Jag brukar ta med mig en lapp med några stödord för annars är det lätt att man blir stressad och glömmer hälften. Lycka till!

    SvaraRadera