tisdag 23 november 2010

En om dagen

Min dag:
Oj oj, det här vill jag knappt se själv ska ni veta. Brrr....
Jag sover alltid tills jag vaknar, de vill säga mellan 9-10. Tar mig upp, är alltid på vansinnigt dåligt humör. Klär mej och äter frukost.
Sitter och surfar tills de bli dax för att ta nå mer i magen och väntar på att posten ska komma, vilket jag ser som dagens höjdpunkt. Och jag har ingen aning om varför.
Halv två börjar "mina" serier och de går i ett tills klockan är 21-22. Till tv tittandet så brukar jag handarbeta, läsa en tidning och så laga mat. Maten lagas mellan 17-18 för då är det en serie som jag kan "leva" utan.
Sedan så borstar jag tänder och fixar mig innan jag går till sängen och tar på tv:n där och somnar till den vid 22-23 tiden.
Jag somnar iaf tidigare nu och kan stänga av tv:n utan att ha somnat först när jag fått min medicin, så det är ju bra.
Ja det är hemskt att se vad lite man egentligen gör.
Detta är ju en vardag, helgen brukar va bättre. Då åker vi till stan och handlar mat och äter ute iaf, även om det bara är på Max.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar