onsdag 17 november 2010

Bilen fixad

Japp, nu äntligen har delarna kommit och allt va rätt och passade så nu har maken en bra bil igen och min lilla Sture slipper köra på hemska skogsvägar ;) men han har varit tapper!
Gubben har faktiskt varit hemma från jobbet idag, sjuk. Och de har han inte varit sedn vi träffats, om ens på alla år han jobba där han jobba nu. Inte ens när han hade gjort både gastroskopi och koloskopi åkte han hem, nä då han åkte och jobbade då med. Ibland kan de va dumt att inte sjukskriva sig, men han måste ju bestämma själv. Jag vet ju inte hur han känner inuti, bara kan se utanpå han. Men försöker hjälpa iaf :)

En om dagen :)
Min första kärlek:
Det va nog min äldre kusin faktiskt, och jag va nånstans mellan 5-7 år. Jag va hopplöst kär i han och ville vara med han överallt och vad han än gjorde. Ha ha, men han tyckte nog att jag var ganska jobbig, han är ju ändå ganska mycke äldre.

Ikväll bli det stekt sill och potatis till middag, mums! Gubben som bestämt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar