måndag 29 november 2010

90 lussekatter senare

Ha ha ja 90 stycken små lussekatter blev det jag baka idag på en deg.
Mycke bra gjort tycker jag ;) he he, och nu är dom packade och frysta.
Igår baka jag syltsnitt, brysselkex och kanelhjärtan och så bullar. Blev både längder och bullar faktiskt :)
Så ikväll eller imorgon ska vi baka ut pepparkakorna, gubben ville va med och de vill jag med :) skojsigt vi kommer ha.

Igår va vi hem till vänner efter julskyltningen, de va bitande kallt igår när vi va ute brrrr.
Tänkte ju grilla men de blev att vi blev kvar där hos dom och drack massa glögg och prata skit. Så idag ska vi grilla :) Det ska bli så gott.

En om dagen,
Detta ha jag på mej idag:
Ha ha!!! Snyggast! Grön t-shirt och långkalsonger samt tjockstrumpor. Japp... så illa e de ;)
Men ack så jäkla skönt. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar