torsdag 14 oktober 2010

Snö...

Nästan snöstorm, om de va mera snö i stormen liksom. För det är mest storm, så den lilla snö som kommer åker liksom vågrätt förbi fönstret.
Huvva.... Vill inte ha snö redan nu, men man kunde ju inte vänta sig annat egentligen. Men kunde väl väntat efter min födelsedag iaf. Men de kanske inte lägger sig så man kanske kan bortse från detta ;) ha ha.

Kom in här nu och läste en kommentar jag fått av Lyckopillret, är så skönt när det finns nån som förstår en :) man är inte ensam. Den gjorde mej glad, och du, jag ska ta det lugnt :)

Idag ska jag och gubben åka och hämta paket, sista i min julgardinsbeställning från Jotex.
Jag gillar Jotex faktiskt, beställer ibland. och eftersom jag rensa ut alla gardiner och dukar när jag flytta in så finns de två köksdukar kvar och bara de gardiner som redan hänger uppe och hälften av dom vill jag slänga oxå... Så då beställde jag lite till jul. Får göra en ny beställning till sommaren :)
Vi har planerat en massa, eller en del, för helgerna framöver. De ska fixas inne och ute och nere i källaren bland annat och så blir det en IKEA resa i november som vi har som mål och morot. Det känns mycke bra.

Igår fick jag klart ett alster jag hållt på med ett tag, men kan inte berätta för det ska bli en födelsedagspresent ;) och så sticka jag ett par små sockor igen som jag oxå ska ge bort. Idag bli det till att antingen börja på en sjal eller en halsduk, eller bägge delarna ;) och så bli de nog ett par små sockor till :D de gå ju så fort. och så är dom ju så söta :)

Till middag idag blir det kräftsoppa, jag längatr och har gjort hela veckan efter den!
Jag kan skriva receptet sen och kanske lägga upp en bild när jag gjort den :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar