onsdag 6 oktober 2010

Nu få de va nog

Jaa de får de!
Är så trött på den här hostande, onda i halsen och snoret. Plus att jag är alldeles luddig i huvet idag.
Det blåser värre än igår och det är lite kallare. Brrr....
Vill vara frisk och pigg som vanligt, så där som jag va för "länge" sen. Känns trist att ha missat affrodansen i måndags och så läre de ju inte bli nå bodybalance imorgon heller... Men jag hoppas jag kan vara med nästa vecka och att jag är friskus då.

Så idag blir nog som igår, film, stickning och så. Men jag ska iväg och hämta hinkar sen, men får vänta tills gubben kommit hem tro jag ;)

Idag ska jag prova nå nytt när de gäller maten, nåt som jag aldrig gjort förr iaf.
De ska bli som en köttfärsröra med vitkål och lite annat gott i :) fick tips på en annan blogg.
Tycker det ser mycke gott ut iaf :)
Nä nu ska jag ta mej lite frukost hade jag tänkt, vill ha en skorpa oxå. Kanske man ska baka skorpor nån dag, eller sånna där biscotti.... Hmm, tål att tänkas på ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar